iannanort

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Josefine Molin - 16 februari 2012 20:42

Godkväll,


Vi har ätit jättejättegott :) Micha styrde ihop SkaldjursRisotto och till det blev det ett glas vitt. Vi har firat att Micha fick jobbet han var uppe i Stockholm på intervju för! Han är så glad och jag med!


Puss och kram hörs imorgon!

Av Josefine Molin - 16 februari 2012 14:50

Hallå,


Hoppas allt är bra med er ! Skönt med helg snart, visst? :)


Idag har jag haft lektion på morgonen och vi hade introduktion i 2 uppgifter vi ska göra..dötrist med bokföring men det är väl bra att kunna antar jag! Har varit ute i snöyran en liten sväng.


Imorse när Micha och Maja gick med mig till skolan så hände en liten olycka ;) Maja skulle gå in i skogen och göra nr 2, så vi släppte liksom kopplet eftersom hon brukar vilja göra det ifred. MEN hon lyckades med att pricka kopplet och när hon skuttade därifrån så råkade en liten skvätt hamna på ryggen! Micha AVSKYR bajs och skriker Maja har skit på ryggen!!! Vi var ju inte ensamma på vägen heller! Som tur var finns det ju en del snö runt omkring och vi lyckas få bort det med snöbollar ;) Det blir definitivt en dusch för fröken ikväll!


Jag är måttligt avundsjuk på tjejerna som ska åka till Stockholm och gå på konsert! Skulle så gärna också vilja haka, men i brist på pengar och tid så får det bli en annan gång :) Önskar dem den härligaste helgen dock :)


Jag har lyckats sälja några av mina böcker som jag handlat under året och på så sätt fått tillbaka lite pengar! Ska gå och lägga några på lådan nu!


Kram


   

Alla hjärtansdag menyn!


   

Taxvovven, som skäms lite efter olyckan


Jag är grymt sugen på att göra om i vårt badrum! Har tittat på lite alternativ, jag visar er senare :)

Ovido - Quiz & Flashcards