iannanort

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Josefine Molin - 15 februari 2012 20:29

Hejsan,


Dagen började väldigt stressigt, min telefon la av inatt så klockan ringde ju inte! Som tur var vaknade jag av mig själv vid åtta, men jag börjar ju halv nio och det tar ca 20 min att gå till Textilhögskolan. Jag övervägde att skippa lektionen men såhär i efterhand är jag glad att jag stressade dit.


Linus, Lykke och Micha kom och mötte mig i parken så tog vi en promenad hemåt. Jag har fruktansvärd tandvärk eftersom mina visdomsgaddar håller på att växa ut så det blev en alvedon och lite vila på eftermiddagen.


Nu har vi ätit makaronilåda (såå gott) och allderless perfekt att äta mitt i veckan. Så blir det lite slötittande på mästerkocken och sen en riktig tjejfilm!! Whats your number :)


Puss, imorgon ska jag lägga upp bilder från gårdagens middag!


 

Våran lilla gråfis !

Ovido - Quiz & Flashcards