iannanort

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Josefine Molin - 6 februari 2012 20:52

Kan börja med att jag blir ibland tokig på denna dator, eftersom man måste ha i sladden för att det ska fungera och emellanåt råkar ju Maja springa över den så den rycks ur. Detta hände nyss när jag suttit och skrivit på ett inlägg i 10 min.


Så jag återkommer med receptet på gårdagens middag imorgon när jag har ork och skriva ;)


Idag efter pluggandet var jag och fixade naglarna :) Imorgon hörs vi senare på kvällen eftersom jag har skola hela dagen.


Puss och natti!


 

Naglarna ser lite rosa ut, men dem är naturella! Och jag älskar min Majsan även om jag ibland blir tokig på henne <3 

Av Josefine Molin - 6 februari 2012 09:39

Godmorgon,


Sitter just nu och käkar lite frukost, har varit ute med Maja i det fortsatta härliga vinterväder. Varje morgon försöker jag iaf äta på detta viset!


Efter frukosten ska jag plugga, antingen blir det på biblioteket eller hemma så får vi se om Tessan kommer förbi också. Jag skulle ha jobbat idag, men Micha är i Motala så då måste någon vara hemma med korven! Så denna veck ser ut såhär:

  


Mån: Hemma

Tis: Föreläsning hela dagen

Ons: Förmiddags föreläsning

Tors: Jobb

Fre: Inga planer, kanske jobb


Måste bara berätta om den smarriga middagen igår, inbakad och panerad schnitzel! Med råstekt potatis :)

 

Inte jättebra bild, men sååå gott!

Ovido - Quiz & Flashcards