iannanort

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Josefine Molin - 2 februari 2012 18:42

Hej,


Jag är så trött att jag klappt vet vad jag heter, har jobbat dagen lång på Nelly. Det var riktigt kul och dagen gick snabbt, men man är ju tom på energi när man kommer hem.  Inte för att jag inte vet hur det är och jobba men såhär i början är man ju alltid lite nervös, det är mycket som ska in i skallen och man ska ständigt vara social! Men mycket bra dag allt som allt.


Har nyss varit ute med Maja, men det är så sjukt kallt så vi myser lite inne istället. Ska ställa mig och göra köttfärsbiffar och klyftpotatis och invänta min kärlek. Sen ska vi nog somna till en film.


Jobbar imorgon 8-13 :) Imorgon är det fredag! Sååå skönt med helg, ska mysa med Micha och Majsan hela helgen lång!


Fyndade denna på utförsäljning på kontoret igår ;) Kan bli fin till ett par brunbrända ben!



   

Ovido - Quiz & Flashcards