iannanort

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Josefine Molin - 14 februari 2012 17:57

Hej på er,


Hoppas att er dag har varit fylld med glädje och en massa leenden:)


Kom hem från skolan vid halv fem, så tog jag och Maja en långis i snöstormen. Är glad att Micha landat tryggt och säkert på Landvetter och är nu på g hem.  


Vi hade bokat bord nere i stan, men vi kör en middag hemma istället! Inge kul att bege sig ut i kylan. Vi har även bestämt att det inte blir några presenter, vi ska spara och shoppa loss i Milano istället. Som jag längtar!


Förrätt chevré toast med pinjenötter och honung

Varmrätt någon köttbit med rödvinssås och potatis


Just ja, jag har en rolig nyhet! Iaf för mig :) Nelly där jag just nu jobbar som inköpsassistent ska flytta till nya stora härliga lokaler som ligger mycket nära där vi bor! I´m happy :)


Puss och kram på er <3


"titta in i kameran då Maja!"



Dagens mumsiga lunch!



   

Dagens kläder ;)


Av Josefine Molin - 14 februari 2012 07:45

Godmorgon!


Glad allahjärtansdag på er! Vill passa på att gratta Chompa också;)


Hann inte skriva något inlägg till er igår, jobbade hela dagen till fem sedan blev det en långpromenad med Maja och därefter lite god middag.


Nu har vi just ätit en god frulle, Micha gick upp och bakade scones :) Så gött! Nu ska han åka iväg till Landvetter och åka till Stockholm, men han kommer hem igen ikväll! Då blir det en god middag på stan och flyget går som det ska.


Jag har skola 9-16 men ska försöka gå ut med Maja så mycket som möjligt på rasterna! Sen vid 16 får hon en riktig långis.


Puss och kram på er <3 Hoppas er dag innehåller massa kärlek.


     







Ovido - Quiz & Flashcards