iannanort

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Josefine Molin - 7 februari 2012 19:49

Hejsan på er,


Vill först hälsa nya läsare välkomna, vet att Maria (Majas uppfödare) har tipsat om bloggen på hennes blogg! Imorgon ska jag leta upp bilder och göra ett litet album på Maja tänkte jag :)


Som jag sa igår så visste jag att jag inte skulle ha tid förens nu att uppdatera lite! Har varit en lång men rolig dag. Har idag pysslat mycket med mental träning. Hur man stärker sitt självförtroende och hur man sprider trygghet, harmoni och hur man i största allmänhet bemöter andra människor. Väldigt givande föreläsning, det ska bli kul att fortsätta imorgon.


Här finns ett liknande recept på schnitzelrätten vi gjorde häromdagen, fast vi gjorde råstekt potatis :)


Efter skolan så blev det en storhandling, som verkligen behövdes! Ekade tomt i kyl och frys. Sedan så prövade vi på ett nytt recept från min favvo matblogg och det blev väldigt gott, stort + till min pöjke som bakade eget bröd också!


     


Kram på er!




Ovido - Quiz & Flashcards