iannanort

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Josefine Molin - 8 februari 2012 21:31

Godkväll,


Kikar bara in för att ge er tips på middag! Idag gjorde vi ugnsbakad lax med pesto och feta täcke :)  Så gott!

Imorgon så jobbar jag hela dagen så vi får höras senare på kvällskvisten.


   


    

Av Josefine Molin - 8 februari 2012 16:14

Ge mig ro att acceptera det jag ej kan ändra,

mod att göra det jag kan och

visdom nog att alltid veta skillnaden.


Oj, att det kunde vara så härligt att ha och göra med positiva människor. Det är sjukt att 1 person kan sprida positivitet till 48st andra. Jag tror inte bara jag talar för mig själv när jag påstår att vi på dessa lektioner blir en mer enad klass!


Just nu har vi en så himla rolig och behövande kurs! Vi diskuterar enkla påståenden som:


Lägg inte energin på fel saker

Beröm dina medmänniskor, uppmuntra deras bra sidor!

Sätt upp mål, följ upp dom

Förändra!


Men hur tränar man på detta? Visst vi säger det ofta men gör vi det verkligen?


Precis som min lärare skulle jag heller inte vilja behöva vara arg/upprörd på 15 år ! Låter ju as schysst!


Här kommer iallafall lite bilder på något som gör mig glad varje dag, hon sprider glädje och skulle aldrig svika. Hon ger bara kärlek och massa positivitet :) Det är bara att välja en bild och gå i sidled!


                                       


här kommer dansvideon på min andra guldklimp ;)



 

Ovido - Quiz & Flashcards