iannanort

Alla inlägg under januari 2012

Av Josefine Molin - 31 januari 2012 21:10

Hej finisar,


Har just varit och köpt en stor godispåse på Hemmakväll, som har överlägset bäst godis. Tyvärr håller den på att ta slut innan vi ens har fått på filmen.


Imorgon blir det en lång dag, ska vara på Nelly kl 09:00 för introduktion och upplärning. Sedan blir det direkt på föreläsning mellan 15:00-18:00. Så vi får höras imorgonkväll igen! Så ska jag berätta hur det har gått :)


Har även spikat att Sandra och Dennis ska komma och hälsa på! Ska bli så roligt!


Gonatt


 


 


Love u !

Av Josefine Molin - 31 januari 2012 11:18

Hej på er,


Ni kanske tror vi har haft sovmorgon, icke! Var och skrev kontrakt imorse vid halv nio. Träffade då även de 3 andra tjejerna som också ska vara extra på Nelly, vi alla var såklart från Textilhögskolan.


Nu har vi varit ute på en lång härlig promenad i kylan men i solen :) Så härligt! Micha ska iväg på möten nu och jag börjar min föreläsning vid 13:00-16:00.


Hejsvejs!


Av Josefine Molin - 30 januari 2012 19:44

Hej !!


Nu är jag lycklig, fick just tentaresultaten och jag fick VG i ena kursen och G i andra. Så jag har därmed klarat båda :)


Idag körde vi även igång en ny kurs: Ledarskap och Kommunikation, sicken härlig lärare och rolig kurs. Ska handla om mental träning, hur man lyssnar på andra, och kommunicerar rätt och riktigt och bidrar till gemenskap och hur man på bästa sätt leder en grupp och sig själv mot mål.


Har dock varit en lång dag, 8:30-16:30, med en liten pannkakslunch! Nyss åkte Micha iväg på kvällsmöte, så jag ska diska undan och ta en promis med Maja. Sedan blir det film och läggdags. Imorgon kl 8:30 ska jag träffa bemaningsföretaget och skriva papper, därefter blir det lektion.


Puss, bjuder på några härliga semester bilder jag satt och kikade på, längtar utomlands konstant ! !


Grekland i sommras


   

Moppeutflukt i Grekland


Islatte på stranden!


 



Av Josefine Molin - 29 januari 2012 17:08

Hejsan,


Idag var det väldigt väldigt segt. Blev en lyckad drinkkväll, med massa gott att dricka. Drog vidare till Harry´s dansade lite och mötte sedan upp Micha och ett gäng. Var väl hemma vid tre tiden och avslutade med en kebab.


Eftermiddagen har tillbringats i Sjöbohallen, och det var inte alls någon rolig match, 4-4 sedan torskade dem i förlängningen. Inge bra tempo, inga bra skott resulterade i torsk. Vill ni läsa mer utförligt om matchen gå in på daggenstankar.bloggo.nu.


En mumsig köttgryta står och puttrar, det blir middag och chips och dipp framför en bra film ;)


Puss


Av Josefine Molin - 28 januari 2012 18:16

Min allderless egna mästerkock har lagat en underbar middag. Han ropar klar nu!

Ska ta mig ett glas vin sedan får jag skjuts till brudarna ;) Visar maten imorgon!


Ha en fin lördag! Puss


 

Av Josefine Molin - 28 januari 2012 12:32

Hej och godmorgon,


Lite segt här idag, pokerturneringen tog slut vid tre. Jag gick dock och la mig tidigare och försökte sova, det gick inge vidare. Det var väldigt trevligt igår och tyvärr vann inte familjen Klingsell/Molin någonting i pokern :/ Men det var väl väntat ;)


Micha är och hjälper Linus och Josefine och flyttar, jag har diskat upp och städat lite från gårdagen. Ska snart ta en promenad med Maja till deras nya lägenhet som ligger ganska när oss. Sedan blir det en sväng förbi systemet och inhandla för drinkarna ikväll!


Puss och hej !










Av Josefine Molin - 27 januari 2012 17:53

Hej på er,


Ikväll ska killarna spela poker och vi tjejer får dricka vin, bra deal va :)Först lite pizza!


Har varit och inhandlat lite nya blommor hem, allt här är ju så gott som dött! Så detta blev det :


 

Ny lampskärm, och nya blommor :) Liljor, men i kruka!


 

Och lite lila tulpaner!


Puss



Av Josefine Molin - 27 januari 2012 09:32

Godmorgon!


Är ledig idag, har redan ätit frukost och varit ute med Maja! Micha åkte nyss iväg till jobbet.


Var så sjukt sugen på att träna idag, men så finns det inga roliga pass, så det kan nog bli en sväng ner på stan och kika lite istället. Ikväll vet jag inte om vi har några planer ännu, Micha ska eventuellt spela poker, får se om det blir här hemma eller någon annanstans. Imorgon blir det drinkkväll och inflyttningsfest hos Tessan ;)


På söndag blir det match i Sjöbohallen för att läsa om matchen gå in på daggenstankar.bloggo.nu


På återseende, ha en fantastisk fredag!


Morgonpuss ;)  

Ovido - Quiz & Flashcards