iannanort

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Josefine Molin - 10 februari 2012 18:04

Halloj,


Ska straxt ställa mig och slänga ihop en Annorlunda kycklingpaj! Sedan kommer Therese och Jessica hit och käkar, efter det så blir det lite innebandy. Micha har match här precis där vi bor så vi glider dit och tittar och hejar lite.


Måste bara berätta om när vi var ute på isen idag, jag ser att det är öppet vatten en bit ut men det gör ju såklart inte Maja som plumsar rakt i. Jag får smått panik och lägger mig på mage för att inte själv dratta i! Får som tur var tag i Majas sele och kan dra upp henne. 


Det var sjukligt kallt i vattnet och Maja frös till som en isbit så fort hon kom upp. Men nu mår vi alla prima! Haha kan man ju säga såhär i efterhand.


Måste börja laga maten! Hörs förmodligen imorgon :)


       

Av Josefine Molin - 10 februari 2012 09:34

Hej på er,


Hoppas ni njuter av att det är fredag! Det gör jag :) Har just ätit en god frulle och Micha åkte iväg på möte. Så nu ska nog jag och Maja gå ut i det härliga vädret en sväng. Hade varit skoj med lite sällis!


Det gick jättebra att jobba igår, dagen gick fort men man är ju ganska trött när man kommer hem! Hade tänkt att jobba några timmar idag, men dem behövde inte hjälp så jag blev ledig! Ska försöka plugga lite också.


Ikväll får vi se om Michas pappa och brorsa kommer ner hit, annars så tror jag det blir lite tjejmiddag och sedan kika på deras match som är vid åtta!


Hörs lite senare! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards