iannanort

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Josefine Molin - 22 mars 2012 19:27

 

Hon är min största kärlek efter Micha då, och skulle göra allt för henne<3


Mina finaste lilla söta Maja, ibland skrämmer hon livet ur mig.  Idag tex så fick hon märkliga krämpor och kräktes mitt under promenaden. Har ingen aning vad det kan bero på, men pratade med hennes uppfödare så nu får hon ta det lilla lugna under några dagar. Självklart var Micha inte hemma, så när hon nästan tuppade av fick jag lite smått panik med tanke på att vi var en bit hemifrån och hon väger ju ändå nästan 18 kilo den lilla bruttan ;)


Nu får vi hoppas på att detta var en engångsföreteelse, och att varken hon eller jag får uppleva det igen.


Jag har bestämt mig gällande helgen och jag kommer att åka hem. Det är för mycket som erbjuds för att tacka nej. Sorry alla härliga bruttor och killar i klassen, känner mig som en tråkmåns men jag måste välja Sthlm ;)


Efter Majas lilla scen så har jag haft svårt att plugga och fokusera. Men nu ska jag läsa allt en sista gång.


Kramis

Av Josefine Molin - 22 mars 2012 11:56

Hej hej,


Kom just hem från den sista lektionen i Ledarskap, imorgon är det tenta och då ska jag banne mig få iaf nästan full pott :) Får väl se hur det går med det.


Ska slänga i mig lite lunch sen blir det en långpromend med Maja, det är strålande väder ute! Brottas med enorm beslutsångest, micha fick ju reda på att han måste till Stockholm på lördag för att hans jobb ska sponstra en gala med konsert osv. Så nu ska jag välja mellan att gå ut i GBG på lördag med hela klassen eller åka till stockholm bo på hotell och gå på konsert? :/ HJÄLP!!


Det lutar åt att stanna hemma eftersom det varit planerat ganska länge men Stockholm suktas! Ska försöka bestämma mig snarast!!


Vi hörs lite senare :) Puss, ps denna blomma gör mig glad!


 

Ovido - Quiz & Flashcards