iannanort

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Josefine Molin - 9 mars 2012 17:15

Hej kompisar,


Det gick jättebra hos veterinären, hon var superduktig men lite nervös :)


Inatt sov jag så sjukt dåligt fick gå upp 3 gånger occh snyta mig och hade svårt att somna om..Vaknade och hade jätteont i halsen och feber..tror jag ! Har ingen termometer hemma. Gick iaf till skolan och pluggade ett par timmar, det gick inte heller bra :/ det kommer att bli en tuff tenta.


Har i princip sovit sedan jag kom hem, vaknade nu och tog en alvedon. Håller tummarna för att det ska bli bättre. Micha gick ner på stan för att ta en AW, jag ville också med :( Men känns inte som det smartaste om man vill bli frisk.


Ska börja laga tacos snart, får se om man har någon matlust för det första.


Sjukiskram 

 

Igår hos veterinären :)

Ovido - Quiz & Flashcards