iannanort

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Josefine Molin - 14 mars 2012 18:58

Hej på er,


Förlåt att jag är lite dålig på att uppdatera. Men ni vet ju anledningen ;) Har haft fulla dagar i skolan och knappt haft tid att äta lunch samtidigt som man ska ut med Maja. Imorse åkte Micha till Malmö så det blev ensammiddag och sedan ska jag kika lite på mästerkocken!


Är sjukt trött redan så det blir nog inga problem att sova ! Idag blev vi äntligen klara med den sista uppgiften som kommer att ge 5 poäng på tentan om vi har gjort allting rätt :) Håll tummarna för det.


Igår skede en till liten olycka, Maja skulle ta en pinne men tog istället mitt finger..nageln flög och jag fick 5 små fina naffsmärken. Blev jävligt förbannad, men det var ju mitt eget fel. Men nu är vi vänner igen!


Imorgon blir det plugg för hela hela slanten, ska även försöka hinna till tvättstugan och hinna städa här hemma!


När jag kom hem från skolan hittade jag små söta lappar överallt från Micha :) Kanske hittar fler ändå!!


Kram på er


   

Ovido - Quiz & Flashcards