iannanort

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Josefine Molin - 12 mars 2012 19:44

Hej finisar,


Har haft en lång dag bestående av redovisning, nu är det bara en sak kvar som vi ska göra imorgon på ledarskapskursen innan man för fullt kan fokusera på tentorna nästa vecka.


Helgen var bra, förutom att jag var och fortfarande är halvkrasslig. Ont i halsen och jävligt ont i fingret efter olyckan igår.


Fredagen var superlugn, blev tacos och hemmakväll.

Lördag blev det melodifestivalen hos Lykke med familj :)




Söndag långpromenad i solen med några olika kaffestop bland annat hos Mange och Mickan där Maja fick leka lite med Ludde en golden! Eller leka och leka Ludde var mest rädd och försökte försvara sina leksaker ;)


Sedan hände olyckan med mitt finger, i lördags var jag även och fixade mina naglar, blev jättenöjd denna gång och betalade endast 199:- gjorde dem även väldigt korta. Men när vi skulle bära ner en sak från vinden så var olyckan framme och halva min nagel gick av:( Det gjorde så fruktansvärt ont att jag inte kan beskriva smärtan.. Så nu kan jag inte använda fingret, eftersom nageln fortfarande sitter kvar och ömmar konstant:( BUHU stackars mig.


Skulle kunna visa en bild men det är äckligt, så jag bjuder på lite bilder från helgen istället, och en från när mamsen var här!


Puss


       

                            


Ovido - Quiz & Flashcards