iannanort

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Josefine Molin - 8 mars 2012 15:29

Hej :)


Jag har som sagt fullt upp med inlämningar och redovisningar samtidigt som jag håller på och pluggar inför tentorna. Idag har vi iallafall gjort klart både en powerpoint presentation och nästan båda arbeterna. Sedan jag kom hem vid ett har jag pluggat och gjort uppgifter. Det är så tråkigt och nu behöver jag en paus.


Tänkte ta en promenad med Maja, men det kom ca 2 dec snö inatt, så det är inte så mysigt på backen. Men hon måste ju ut! Ikväll vid sju ska vi till veterinären och ta vaccin. Vi får se hur det går, jag har aldrig varit med henne dit så jag hoppas verkligen att Micha hinner hem till det.


Det är ju redan Fredag imorgon, veckan har gått väldigt fort. Ska plugga hela morgonen på bibblan med Tess och Evve, hoppas vi får massa gjort och att ekonomipolleten trillar ner snart;)


Puss och kram


 

Vad sägs om att bli lite brun? Typ NU!

Ovido - Quiz & Flashcards