iannanort

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Ibland skrämmer lilla tjejen livet ur mig

Av Josefine Molin - 22 mars 2012 19:27

 

Hon är min största kärlek efter Micha då, och skulle göra allt för henne<3


Mina finaste lilla söta Maja, ibland skrämmer hon livet ur mig.  Idag tex så fick hon märkliga krämpor och kräktes mitt under promenaden. Har ingen aning vad det kan bero på, men pratade med hennes uppfödare så nu får hon ta det lilla lugna under några dagar. Självklart var Micha inte hemma, så när hon nästan tuppade av fick jag lite smått panik med tanke på att vi var en bit hemifrån och hon väger ju ändå nästan 18 kilo den lilla bruttan ;)


Nu får vi hoppas på att detta var en engångsföreteelse, och att varken hon eller jag får uppleva det igen.


Jag har bestämt mig gällande helgen och jag kommer att åka hem. Det är för mycket som erbjuds för att tacka nej. Sorry alla härliga bruttor och killar i klassen, känner mig som en tråkmåns men jag måste välja Sthlm ;)


Efter Majas lilla scen så har jag haft svårt att plugga och fokusera. Men nu ska jag läsa allt en sista gång.


Kramis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Molin - 17 augusti 2012 15:34

josefinemolin.wordpress.com   Hoppas ni kommer att gilla!!! ...

Av Josefine Molin - 16 augusti 2012 15:10

Snart kommer en ny blogg, håller på och fixar och trixar och sedan ska ni såklart få alla bilder från hela sommaren!   Tror jag kommer att blogga från wordpress då det är den enda bloggen som finns att blogga från på min nokia!   Info inom ko...

Av Josefine Molin - 27 juni 2012 21:43

Hej hopp..   Kom just hem efter en god middag hos familjen Holmgren Vourenmaa (stavning hihi?) Så skönt att slippa laga mat efter en lång dag på jobbet, började 07-16 och det var grymt mycket att göra. Med tanke på att det är REA i alla MQ butike...

Av Josefine Molin - 26 juni 2012 09:20

Hej och godmorgon,   Idag skiner äntligen solen!! Efter ca en veckas konstant regn. Jag tycker om regn i måttliga mängder. Men jag gillar sol desto mera, och om fem dagar lyfter planer mot playan och 8 dagar i Spanien Mallis. Här ska vi bo:   ...

Av Josefine Molin - 24 juni 2012 23:16

Hej och sorry för så dålig uppdatering.   Men jag har inte alls haft lust eller ork att blogga, + att föregående vecka bestod av jobb för oss båda. Midsommar firades ute hos några vänner som nyligen skaffat hus. Tyvärr regnade det, men vi hade en...

Ovido - Quiz & Flashcards