iannanort

Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

Har hittat tillbaka !

Av Josefine Molin - 6 mars 2012 14:26

Hej på er finisar


Det var ett bra tag sedan nu! Men ibland behöver vi alla pauser! Det har varit väldigt mycket i skolan och är fortfarande. Har inte jobbar så mycket senaste veckorna men dem har heller inte behövt någon hjälp på Nelly, så det behöver jag inte ha dåligt samvete för.


Förra veckan var min kära mamma på besök här :) Vi shoppade, käkade lunch och bara umgicks under 2 härliga dagar. I lördags så åkte vi hem mot Stockholm eftersom Micha skulle hämta sin firmabil där. Så det blev en snabbvisit hemma i Sthlm på 2 dagar. Nu är vi hemma i Borås igen och det är skööönt! Idag har vi arbetat med en Redovisningsuppgift som ska vara klar snart, förutom det har vi 3 andra inlämningar + 2 st tentor :/ Så som sagt det är mycket just nu.


Jag ska sätta mig och börja förbereda mitt tal som jag ska hålla imorgon, bra att börja i tid va ;) Nej men jag ska berätta om Kina så det är ju något som jag kan! Men det kan vara bra att ha lite stödord och sådant!


Hoppas ni tycker det är roligt att läsa igen. Jag ska lägga in massa bilder från systemkameran på Maja! Kanske hinner jag fixa det ikväll :)


Kraaaam


 

 
 
Hannah

Hannah

6 mars 2012 14:41

Kul att du hittat tillbaka =)

http://hannahmedmera.blogg.se

 
Ingen bild

Josefine Molin

6 mars 2012 15:57

Ja lite ork för att skriva har man ju! Hoppas du blir frisk och att vi ses imorgon!

 
Ingen bild

Farsan

6 mars 2012 17:28

Your back! Det gillar vi:-)
Kommer bli roligt för dina åhörare att höra. Det var ju mest studier, lugna hemmakvällar och kinesisk kultur:-) Lycka till!

Puss & kram

 
Ingen bild

Josefine Molin

6 mars 2012 20:54

Haha ja + maraton och massa härligt besök! och en del fylla ;)

Puss

 
Ingen bild

helen

8 mars 2012 08:05

Hello darling! va mysigt det var att spendera några dagar tillsammans i härliga Borås tycker det är en supermysig stad, kommer vara ännu mysigare nu då våren kommer med alla uteserveringar och alla fina parker...då kommer vi ner igen o myser, puss mamma!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Molin - 17 augusti 2012 15:34

josefinemolin.wordpress.com   Hoppas ni kommer att gilla!!! ...

Av Josefine Molin - 16 augusti 2012 15:10

Snart kommer en ny blogg, håller på och fixar och trixar och sedan ska ni såklart få alla bilder från hela sommaren!   Tror jag kommer att blogga från wordpress då det är den enda bloggen som finns att blogga från på min nokia!   Info inom ko...

Av Josefine Molin - 27 juni 2012 21:43

Hej hopp..   Kom just hem efter en god middag hos familjen Holmgren Vourenmaa (stavning hihi?) Så skönt att slippa laga mat efter en lång dag på jobbet, började 07-16 och det var grymt mycket att göra. Med tanke på att det är REA i alla MQ butike...

Av Josefine Molin - 26 juni 2012 09:20

Hej och godmorgon,   Idag skiner äntligen solen!! Efter ca en veckas konstant regn. Jag tycker om regn i måttliga mängder. Men jag gillar sol desto mera, och om fem dagar lyfter planer mot playan och 8 dagar i Spanien Mallis. Här ska vi bo:   ...

Av Josefine Molin - 24 juni 2012 23:16

Hej och sorry för så dålig uppdatering.   Men jag har inte alls haft lust eller ork att blogga, + att föregående vecka bestod av jobb för oss båda. Midsommar firades ute hos några vänner som nyligen skaffat hus. Tyvärr regnade det, men vi hade en...

Ovido - Quiz & Flashcards