iannanort

Direktlänk till inlägg 19 maj 2012

Att vara nöjd med sig själv

Av Josefine Molin - 19 maj 2012 13:47

Hej på er,


Nu är det bara rå plugg som gäller. Det är en vecka kvar av första året på Textilhögskolan. Två tentor kvar att klara :)


Igår var det plugg på biblioteket med Tesse och Evelina. På kvällen blev det lets dance och grill. Micha åkte inatt till Tyskland för att inhandla lite sprit! Så jag har haft hela dagen ensam hemma med plugg. Började vid 9 imorse och nu har jag tagit mig igenom samtliga PP, anteckningar, sidor i boken gällande materiallära och gjort mig ca 20 små kort med notiser gällande allt.


Ett bra och enkelt sätt att plugga och det funkar för mig. Bra att ha dessa i Stockholm nästa helg så jag kan förhöra mig själv.



Får se om jag ska börja med väveriteknik eller om det får vänta till imorgon. Ska väl läsa igenom alla mina små lappar och sedan blir det friska luften med Maja.

Njut av långledigheten <3


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Molin - 17 augusti 2012 15:34

josefinemolin.wordpress.com   Hoppas ni kommer att gilla!!! ...

Av Josefine Molin - 16 augusti 2012 15:10

Snart kommer en ny blogg, håller på och fixar och trixar och sedan ska ni såklart få alla bilder från hela sommaren!   Tror jag kommer att blogga från wordpress då det är den enda bloggen som finns att blogga från på min nokia!   Info inom ko...

Av Josefine Molin - 27 juni 2012 21:43

Hej hopp..   Kom just hem efter en god middag hos familjen Holmgren Vourenmaa (stavning hihi?) Så skönt att slippa laga mat efter en lång dag på jobbet, började 07-16 och det var grymt mycket att göra. Med tanke på att det är REA i alla MQ butike...

Av Josefine Molin - 26 juni 2012 09:20

Hej och godmorgon,   Idag skiner äntligen solen!! Efter ca en veckas konstant regn. Jag tycker om regn i måttliga mängder. Men jag gillar sol desto mera, och om fem dagar lyfter planer mot playan och 8 dagar i Spanien Mallis. Här ska vi bo:   ...

Av Josefine Molin - 24 juni 2012 23:16

Hej och sorry för så dålig uppdatering.   Men jag har inte alls haft lust eller ork att blogga, + att föregående vecka bestod av jobb för oss båda. Midsommar firades ute hos några vänner som nyligen skaffat hus. Tyvärr regnade det, men vi hade en...

Ovido - Quiz & Flashcards