iannanort

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Josefine Molin - 3 maj 2012 18:41

Oj oj vad dagarna går fort!


Nu var det ju ett tag sedan igen, men det har hänt mycket här :) Det har varit full fart i plugget och så har vi njutit av långledigheten. På Valborg så blev det spontanhäng i Stadsparken och lite olika stop på vägen som sedan slutade på krogen.


Vi har grillat som fan dessa dagar och det har verkligen känts som sommar!! Så härligt!


Jag har glad över att jag håller igång med pluggandet såhär tidigt, då kanske man slipper sitta med böckerna upp till näsan sista veckan. Dessutom kan det framöver bli en hel del jobb om det går som jag vill ;)


Imorgon drar Micha iväg till Helsingborg och kommer tillbaka lördagkväll :( Får se om jag får lite sällis av brudarna imorgon! Ikväll är det tydligen Lets Dance så nu blir det laxpasta framför det!


Kärlek till er där ute, just nu är jag inne i en period då jag längtar mycket hem.


Här kommer bilder från helgen


         

Ovido - Quiz & Flashcards