iannanort

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Josefine Molin - 4 maj 2012 19:52


Jag hoppas verkligen att jag kan fortsätta springa kontinuerligt, det är ju så skönt. Jag sprang 6.2 km på 43, skulle gärna visa er bildbevis men jag vet inte ännu hur man länkar med min Nokia lur. Men tiden var ju inte så mycket att skryta med!


Försöker att blanda in en del styrka eftersom jag verkligen inte vill tappa mina kilos jag lyckats gå upp!


Har just lagat och ätit Lasagne och nu hoppa Maja upp brevid mig i soffan, nu blir det gos!


Dem ringde föresten och frågade om jag hade lust att jobba kväll imorgon, eftersom Micha är borta går det inte med Maja. Men det hade varit sköna pengar att få :/ men men de kommer fler tillfällen.


Kram och ciao


     

Av Josefine Molin - 4 maj 2012 12:44

Tjena vänner,


Morgonen har rullat på kan man säga, började 8:00 med väveriteknik och labb. Idag har jag vävt klart både "rutan" och "randen" det som återstår är nu att tvätta tygerna och rapportera om vad som händer.


Inna 8 blev det en promenad med Maja och bye bye till Micha som ska spenadera dagen och natten i Helsingborg. Imorgon är han i Göteborg och kommer väl hem runt midnatt. Jag har försökt locka hit lite folk ikväll men det vill sig inte ;) Så det blir nog jag och Maja i soffan. Hade funderingar på att åka hem, men imorgonbitti ska jag träffa Angelica för förhoppningsvis effektivt pluggande+att jag inte är så sugen på att köra den sträckan :/


Nyss var jag och bytte däck i Norrbygaraget! Folk i Borås skulle tycka jag var galen att byta där, men det var riktigt trevliga killar som lärde mig det man bör om däck :)


Nu ska jag sätta igång med lite plugg i materiallära och sedan tror jag det blir en löprunda. Skulle kunna bli iaf ;)


Puss och kram

Funderar också på att sticka iväg och köpa krukor till våra örter som håller på och dör i köket. Denna stege var fin att fylla med örter!






Ovido - Quiz & Flashcards