iannanort

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Josefine Molin - 28 april 2012 13:35

Hej, och god eftermiddag !


Jag har inte tagit sovmorgon till nu om ni tror det! Jag har varit ut på morgonpromenad med Tessan och Maja. Sedan har jag pluggat väveriteknik ett par timmar! Micha är iväg och jobbar så man måste passa på :)


Igår fick jag resultatet på min andra tenta! Herregud att man kan bli så glad för ett resultat! Dessutom högsta resultat! Jag är så otroligt glad och lättad, så nu blir det 110% sista månaden och sedan är mitt första år avklarat på textilhögskolan!


Vi får se vad det blir av denna dag, det var nyss jättehärligt väder. Nu blev det grått! Skulle vara gött att grilla!


Ha de fint, puss


Bilder från gårdagen



    

Bilder från morgonpromenaden i solsken!



Ovido - Quiz & Flashcards