iannanort

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Josefine Molin - 21 april 2012 16:48

Hej, hallå


Idag blev det en härlig promenad och sedan götte frulle, sedan skulle vi ha åkt iväg och simmat. Men då ringde dem från chilli och våran soffdel som gått sönder hade kommit in, och vi skulle helst komma IDAG. Bra planering va ;) Så som tur är fick vi hjälp från Walle som kom med släp och daggen som bärhjälp :)


Det blir simning imorgon istället. Har just varit nere vid Almenäs och låtit Maja sprungit och badat lite. Hon blir crazy när hon får vara i närheten av vatten, och jobbar frenetiskt med att få upp alla pinnar ur vattet.


Åt nyss en sen lunch så det blev nog en sen middag ikväll, med tacopaj :)  Får se om det blir nå besök ikväll eller ej.


Aja åter om min historia hos frisören, jag klipper mig och färgar på en frisörskola som ligger ca 50 m härifrån, har hittils alla gånger varit förvånansvärt nöjd..MEN i torsdags när jag sitter med mina folieslingor i hela håret så går ju brandalarmet..såklart! Så det var bara att rusa ut och möta 15 branmän ;) Detta resulterade tyvärr i att mina slingor hasat ner och jag är lite smått randig i håret. Men det ska dem fixa på torsdag, så jag får väl vara randig ett tag!


Fixar dem det inte bra kanske det blir brunett ;)


Puss

Morgongos

Ovido - Quiz & Flashcards