iannanort

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Josefine Molin - 24 april 2012 21:40

Asså jag kan bara säga mums! Har redan tryckt i mig två bitar! Hur goda som helst. Här är receptet.



Nu sitter jag och tittar på DH i min ensamhet, saknar verkligen Micha då han är borta. Lurar bara mig själv med att se det positiva med att han är borta ;)


Har inte orkat plugga idag, utan har tränat, bakat och städat! Fick tillbaka ena min tenta idag! Högsta betyg, wiho!

Kram


 

Mina solstrålar

Av Josefine Molin - 24 april 2012 13:23

Hej,


Har haft förmiddagslektion i materiallära, börjar väl komma in i ämnet någorlunda. Har fortfarande inte fått svar på min senast gjorda tentor, vilken är otroligt irriterande:/


Har just ätit lite lunch här hemma med Micha som åker mot Örebro nu, han kommer hem sent imorgon, så jag och Maja ska ut och springa, sen ska jag ta mig tid att plugga när jag är ensam!


Sen ska jag ta mig ann dammning och skurning här hemma tror jag :)


Kan ju höras lite senare!


Gos med min tjej! 

Ovido - Quiz & Flashcards