iannanort

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Josefine Molin - 23 januari 2012 20:50

Hej !


Sitter och tittar handbollen och har nyss avnjutit spagetti och köttfärssås! Riktig måndagsmiddag!


Fick ett samtal att jag är välkommen på intervju hoss Nelly imorgon kl 15:00 :) Jättekul att jag gick vidare! Så är lite nervös för imorgon men det ska nog gå fint!


Detta bjöds det på: Recept finns här på kolakakorna och här är receptet på silviakaka!


För er som har lust att kommentera, det är bara att fylla i namn om ni vill och skriva kommentaren och sifferkombinationen. Man behöver inte fylla i de andra fälten! Jättekul om ni kommenterar då och då:)


silvia6




Av Josefine Molin - 23 januari 2012 15:48

Hejsan,


Här bakas det för fullt, har just sprungit klart i tvättstugan, varit ute med Maja och handlat för bakning nr2. Har redan gjort kolakakor och ska nu börja med silverkaka :) Sedan kommer Tessan och Evelina och fikar en sväng.


Skulle ju ha börjat med träning idag, men har inte alls känt någon lust + att jag varit ute och gått till skolan och fixat med att försöka sälja min böcker, samt 3 promenader med Maja!


Håll tummarna för att inget bränds vid! Lägger upp recept senare!


Puss

Av Josefine Molin - 23 januari 2012 09:40

God morgon,


Hoppas ni mår bra! Idag firar kineserna nytt år, självklart äter man då dumplings! Funderar på om man ska försöka göra det ikväll, det är ju så himla gott :)


Vi har haft en jättebra helg i lugnet. Det har blivit promenader, bastu, och massa massa god mat.

Tyvärr råkade jag glömma min telefon..... SÅÅÅÅ surt,eftersom dem skulle höra av sig från jobbintervjun idag. Men jag har redan mejlat och informerat henne att jag är okontaktbar.


Man känner ju sig ganska låst utan telefon, men jag ska få den imorgon hoppas jag.


Nu ska jag ner och handla kurslitteratur, tyvärr har jag inte hittat den begagnad så jag måste väl köpa allt nytt.


Puss och kram  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards