iannanort

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Josefine Molin - 19 januari 2012 18:43

Godkväll,


Jag antar att många av er följer handbollen!


Vi har varit iväg en sväng här på eftermiddagen och handlat efterrätts grejer till på lördag då vi står för efterrätten hos mormor och morfar! Kikade även in på bilfirman som låg brevid, faan vilka läckra bilar. Men det kostar ju mucho mucho.


Äntligen fick jag vad jag suktat efter i några dagar! -Jo men precis en semla! Nu tänkte jag ladda upp bild men det funkar inte :(


Idag fick jag ett roligt samtal så imorgon händer det lite grejer! Håll tummarna så berättar jag imorgon.


Tycker ni att sidan är lite seg? Eller är det bara jag som upplever det?


Kram




Av Josefine Molin - 19 januari 2012 14:34

Hej och välkomna till nya bloggen!


Hoppas att ni kommer att tycka om den, jag valde denna för att det verkade vara enklare att blogga och jag tycker det visuellt är mer attraktiv!


Jag håller fortfarande på och donar lite med presentationen osv!


Idag har det varit föreläsning i Redovisning, ganska bra lärare och lugn och fin föreläsning.


Straxt ska micha iväg och jobba, så jag ska nog fixa middag för kvällen och packa inför helgen då vi åker till mormor och morfar!


Kram hörs sen


 

Tycker ni denna som header(längst upp) eller den som jag har?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards