iannanort

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Josefine Molin - 11 juni 2012 13:14

Hej,


Nej fyfan vilken skitmorgon det har varit. Började med att M inte hittar sin plånbok, som jag handlade godis med igår. Så det var ju mitt fel att den är borta. Har ringt hemmakväll och vänt upp och ner på lägenheten. JAG HITTAR DEN INTE!


Plus att han skulle handla min födelsedagspresent som han nu inte kunde göra. Sen är det ju alltid jobbigt när man inte vet om man ska spärra alla kort eller om den kommer dyka upp någonstans.


Sedan fick jag nyss mitt resultat på en av de sista tentorna som jag tyckte gick väldigt bra. Men inte tillräckligt för att få högsta betyg.. SUG! Men jag borde väl kanske vara nöjd att ha klarat den.


Sen ska jag iväg och jobba kväll, en bit härifrån som jag inte är sugen på för 5 öre.


Nä nu ska ni slippa lyssna på mitt gnäll. Jag ska äta lunch och raska upp mig!


Hej !


 

Så här känns min tillvaro, upp och ner!

Ovido - Quiz & Flashcards