iannanort

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Josefine Molin - 14 juni 2012 14:08

Hej på er,


Åh jag är så glad att jag blev fin och bra i håret. Har alltid fjärilar i magen när jag ska färga håret. Men jag blev riktigt nöjd och hon var otroligt duktig. Jag går på ett ställe här på vår gata och betalar 690 för foliesling och klipp, vilket klipp va :D


Nu har vi ätit lite lunch i form av skagen och lax mackor. Micha åkte just iväg ner till stan för kundbesök och jag åker iväg till gymmet för några timmars jobb innan vi åker hem mot Stockholm.


Igår var vi ute och käkade middag på stan. Blev tapas, det var jättegott och inte speciellt dyrt. Sedan lite fotboll på det.



Får se hur mycket uppdatering det blir under helgen, brukar alltid vara fullt upp hemma :) Här har ni lite bilder på håret:

(Jättekul om ni säger vad ni tycker såklart! )


 

Före


   

Efter


 

Gulle tjejen som blivit lite för smal tycker vi, i helgen får hon äta upp sig hemma hos mormor och morfar :D


/Jos

Ovido - Quiz & Flashcards