iannanort

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Josefine Molin - 13 juni 2012 09:35

Godmorgon mina fina,


Jag hade en jättebra dag igår. Det blir ju lite annorlunda när man inte har sina nära och kära här. Men Micha gjorde sitt absolut bästa för att ge mig en härlig födelsedag. Även om hans hemmagjorda chokladmousse åkte i backen :( men det är ju tanken som räknas. Han har lovat att göra ett försök idag igen.


Jag jobbade mellan 16-20 och efter det blev det faktiskt Mcdonalds mat och lite fotboll. Idag ska vi boka bord på ett ställe nere i stan, och hoppas att det fina vädret håller i sig så vi kan sitta ute :)


Jag vill igen tacka alla som tog sig tid och grattade mig <3


   

Den fina ringen jag fick av M, nej det är ingen förlovningsring! Bara en ring :) Även fast den passade på rätt finger!


Kram på er, nu ska jag iväg på utbildning med gymmet och boka mig en klipp och slingtid för pengarna jag fick i present!

Ovido - Quiz & Flashcards