iannanort

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Josefine Molin - 12 juni 2012 10:38

Hej hallå,


Japp idag fyller jag år, tackar så hjärtligt för alla grattis på facebook :)


Jag fick frukost på sängen, sedan tog vi en morgonpromenad ihop. Jag har hittils fått en jättefin Starbucks kaffemugg som jag faktiskt önskade mig. Vi har bestämt att gå ut imorgon och äta och så eftersom jag jobbar till åtta ikväll igen.


För er som undrar så blev gårdagen bättre efter jobbet, vi hittade Michas plånbok i gräset här ute (det var han och inte jag som tappat den) men allting löste sig fint :) Tyvärr torsk för Sverige, vilket alltid är tråkigt men det kändes ju på en gång att dem var stela som pinnar på plan och att det inte skulle gå vägen :/


Nej nu ska jag fortsätta försöka lägga in mitt cv på alla klädkedjor. Jag söker butiksjobb, snälla ni som har någon kontakt här i Borås på något ställe, hör av er :D


Nu blir det tvättstugan på denna härliga mulna födelsedag! Innan jag åker iväg på dagens jobb.




Grattis till mig och alla andra härlig som fyller år idag !!


Ovido - Quiz & Flashcards