iannanort

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Josefine Molin - 5 juni 2012 12:57

Hej, det var längesedan!


Dagarna går så fort när man är hemma och man hinner absolut inte blogga.


I fredags tog Michas lillebror studenten och det blev självklart fest på kvällen. För mycket fest för min del och jag mådde pyton hela lördagen. Lyckades ta mig upp till middagen som vi hade med min farbror och hans fru!


Söndagen tillbringades med att hinna hälsa på så många vänner som möjligt och det är alltid kul att träffa alla, dock blir det så hastigt och man saknar dem nästan bara ännu mer då man åker hem.


Igår hade Micha möte i stan och jag åt lunch på mammas jobb. Sedan blev det en lång bilresa tillbaka till Borås. Men man börjar vänja sig.


Morgonen har varit lugn, M är iväg på jobb och jag har städat lite här hemma. Har just ätit lunch och ska ta ett glas saft och kärleksmumsen som vi bakade och fryste förra veckan. Sedan ska jag ner på gymmet för introduktion och mitt fösta jobbpass. Slutar åtta ikväll då har Micha lovat Quesedillas och DH :D


Kan inte lägga in bilder! Gör det ikväll, Puss



Ovido - Quiz & Flashcards