iannanort

Direktlänk till inlägg 21 maj 2012

Kärlek

Av Josefine Molin - 21 maj 2012 21:38

Åh jag saknar Micha, ibland är det jobbigt när han är borta, ibland känns det helt okej att vara ensam.

Nu vill jag bara ha närhet till min familj när jag är själv. Har iaf fått mycket plugg gjort och imorgon är sista lektionen för detta första år !


Vill ut på landet med familjen

     

Bilder från landet förra sommaren, första doppet tror jag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Molin - 17 augusti 2012 15:34

josefinemolin.wordpress.com   Hoppas ni kommer att gilla!!! ...

Av Josefine Molin - 16 augusti 2012 15:10

Snart kommer en ny blogg, håller på och fixar och trixar och sedan ska ni såklart få alla bilder från hela sommaren!   Tror jag kommer att blogga från wordpress då det är den enda bloggen som finns att blogga från på min nokia!   Info inom ko...

Av Josefine Molin - 27 juni 2012 21:43

Hej hopp..   Kom just hem efter en god middag hos familjen Holmgren Vourenmaa (stavning hihi?) Så skönt att slippa laga mat efter en lång dag på jobbet, började 07-16 och det var grymt mycket att göra. Med tanke på att det är REA i alla MQ butike...

Av Josefine Molin - 26 juni 2012 09:20

Hej och godmorgon,   Idag skiner äntligen solen!! Efter ca en veckas konstant regn. Jag tycker om regn i måttliga mängder. Men jag gillar sol desto mera, och om fem dagar lyfter planer mot playan och 8 dagar i Spanien Mallis. Här ska vi bo:   ...

Av Josefine Molin - 24 juni 2012 23:16

Hej och sorry för så dålig uppdatering.   Men jag har inte alls haft lust eller ork att blogga, + att föregående vecka bestod av jobb för oss båda. Midsommar firades ute hos några vänner som nyligen skaffat hus. Tyvärr regnade det, men vi hade en...

Skapa flashcards