iannanort

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Josefine Molin - 15 maj 2012 13:24

Hej alla nära och kära (även inte nära och icke kära)!


Sov sjukt dåligt, kan bero på att M är borta men även att något annat kanske? Somnade typ vid halv två(jag brukar snarka vid elva redan), så väverilektionen blev riktigt tröttsam idag.Tror även Maja har lite magtjorv eftersom hon inte gjorde nr 2 på morgonpromenaden imorse eller den vid lunch nu.. Då blir man faktiskt lite ledsen i ögat och promenaden känns ibland meningslös (även fast jag vet att den såklart inte är det)!


Har ätit lite och ska plugga sedan blir det ut med Maja igen. Pratade nyss med mormor och fick ett superduper gott fiskrecept, får se vad Micha tycker om det! Han kommer hem igen ikväll <3


Här är lite bilder från igår och idag: njut!


     

Gjorde om min bukett från M till 3 små istället!


 

Jag fick gosa med min trötta vovve imorse


   

Lite bilder från skolan


Skapa flashcards