iannanort

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Josefine Molin - 5 maj 2012 18:23

Hej och glad lördag på er!


Gick upp tidigt och tog en blåsig med skön promenad med Maja. Ett under att jag kom ur sängen, sådan fruktansvärd träningsvärk! Kommer väl vara värre imorgon. Sedan kom Angelica vid 9, då började plugget..Gud vad tråkigt det är att skriva rapporter. Ämnet är intressant men vi har material på engelska så det försvårar en del.


Fick iaf ihop några sidor! Great teamwork, jag läste och hon skrev ;)


Micha kom hem och mellandlandade och sov en timme sedan åkte han till Götet för presentation och något event.


Jag och Maja tog en promenad runt sjön och hälsade på alla hundar i våran väg! Hon e så duktig :)


 


Hörde även ifrån en gammal fin vän, min äldsta tror jag bestämt, Emelie. Fick ett kort på hennes son som blivit stora killen. Dem var nere hos oss i höstas och jag hoppas dem kommer snart igen! Saknar er. Var tvungen att leta fram det första kortet jag fick på honom! Titta skillnaden:

Liten bäbbe

 

Stora killen, men tjej och allt!

 


Nu ska jag mecka ihop en kycklingsallad! Ciao kompis

Ovido - Quiz & Flashcards